Fralla Date

Eftersom min data vägrar att fungera så att jag kan skriva ett CV så valde jag att ta min långpromenad med hundarna, så nu har jag vart ute med dom i nästan 2 timmar, jävligt skönt faktist att gå ut på kvällen och det är mörkt och lite småkyligt, rätt mysigt faktist!
Tog mig en sväng till hundgården och där blev det en riktigt hundträff för det kom två jätte söta Franska Bulldoggar, två tikar vilket var perfekt så Rocky fick leka av sig massa! sen kom det 3 hundar till så helt plötsligt var det 7 st hundar som sprang runt helt galet och lekte. ;)

Men tyckte synd om lilla Tila som fick stå brevid och bara titta och det är för att hon inte gillar andra hundar hon bara skäller och skäller och sen är en riktig hundbitch mot andra och hugger om dom kommer nära, men jag tror nog hon hade det lite kul iallafall...




Nu ska jag se på Hollywood fruar som snart börjar.
Imorn blir det ringa viktiga samtal, gå till biblioteket och fixa CV och sen jobba...kul kul.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fan, jag missade Hollywood fruarna..

Kanske ska kontakta henne då, hur mycket kostade din header..?

2009-10-06 @ 00:01:05
URL: http://baglady.blogg.se/
Postat av: Sofie

Okej..ja men det är det ju värt så man får en fin sida.. Jag veeeet, har varit sjuk och haft noll inspiration. Du får läsa den från början..haha!

2009-10-06 @ 00:34:07
URL: http://baglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0