Fucking Sunday

Fasiken vad jag har sovit länge idag, riktigt skönt!
Fast inte så konstigt att man sover länge när man somnar nästan halv 7 på morgonen, jag kunde verkligen inte sova, satt helt fast i mina filmer och var inge trött alls. Först blev det Twilight och sen Kill bill filmerna.

Idag är en riktigt tråkig dag, tråkigt väder och min kväll kommer bestå av att sitta på ett jävla personalmöte, vilket suger!  Sitta på jobbet en söndag när man egentligen är ledig känns ju inte så jätte roligt.  Det ända positiva med detta blir att jag får träffa Linda som jag inte sett på ett bra tag.. vi ska nog vara onyttiga och käka pizza innan mötet..
Well well nu ska jag ta mig en macka och sen hoppa in i duschen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0