God morgon? eller kanske god kväll...

Då var man nyvaken och stressad som vanligt.
Har precis tryckt i mig lite pasta och kyckling och sen har jag gjort pasta/kyckling sallad med mig till jobbet inatt. Vet inte ens hur jag ska orka jobba för jag är riktigt trött idag, orkar knappt hålla mina ögon öppna. Och så ska jag promenera hela vägen till jobbet och egentligen orkar jag inte det men jag måste!

Nee nu blir det hoppa in i duschen och sen packa väskan och göra sig redo för en lång jobb natt. Men innan detta ska jag visa er ett par riktigt fula gummistövlar!  Satt nämligen och kolla efter några på internet för ag behöve ett par när det är blött och lerigt ute då jag faktist har hundar som måste promeneras med... såå vad tycker ni om dom här?

   

Är det bara jag som tycker att dom här är extremt fula ? Varför ska man ha gummistövlar med kilklack eller en klack på ? why why WHYY ? nee jag förstår inte riktigt det här... men smaken är väl som baken antar jag :P

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag såg dom rosa kilklacksstövlarna innan jag läste texten och ba: Shit, vilka snygga! Hahaha.



Har inte testat den med Marianne i..hm? Får ta och göra det..låter ljuvligt. :) Kul med massa nya kläder också..behöver också ett par kängor. Tyvärr finns det inte Monkey i Falun..



Hoppas allt är bra annars! Kram!

2009-11-02 @ 01:16:11
URL: http://baglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0