Happy Halloween ..or something like that

Sådär då var man hemma efter ännu en lång jobb natt. Nu är jag ledig två dagar, ska bli riktigt skönt!

Jag vet att man borde gå ut ikväll och festa och så nu när det är Halloween och allt men.... jag börjar känna mig sjuk, ont i halsen och förskyld och vill ju inte bli sämre för nästa vecka blir det massa jobb för mig del.
Just nu känner jag bara för att ligga hemma i soffan i mjukiskläder och se en massa bra Halloween filmer, jaa och jag vet att det låter skit trist men när man jobbar natt så blir det aldrig att man ligger hemma i soffan och bara slappar på kvällarna utan vi jobbar arslet av oss..... neej men nog om detta!

Ska försöka få några timmars sömn innan jag ska på långpromenix med Rocky.
Mer bloggande när jag vaknar helt enkelt. Va föresten och hälsade på Solkungen efter jobbet så nu blir det inge mer på ett tag, ska försöka med brun utan sol... får se hur länge jag klarar av det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0