Im going Crazy?

Ahhhh jag tror jag snart blir knäpp!
Nu har jag suttit vid datan sen 11 på kvällen fram tills nu och bara lyssnat igenom all min musik jag fick av bartendern på jobbet, kan ju säga att lyssna igenom 24 TUSEN låtar tar sin lilla tid och en jävla massa energi.

Min plan var att efter personalmötet skulle jag duscha och sen se film, det blev duscha och sen fastna framför datorn... inte bra.
Har tryckt i mig pizza innan mötet idag, jädrans gott måste jag säga! Men imorn är det måndag igen och då är det dags att börja promenixa till och från jobbet.


Neej nu ska jag gå ut med vovarna så dom får sig ett nattkiss och sen blir det nog film för som den lilla nattugglan jag är så kommer jag nog inte lägga mig på ett bra tag, fast klockan är halv 3 på natten just nu.. jaa jag är nog inte helt normal?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0