Ingen som förstår

Jag vet att jag gnäller mycket på min blogg och att jag klagar på allt hela tiden men det är mitt val och ni som stör er på detta behöver ju faktist inte läsa den! Jag tvingar ingen att läsa min blogg.

Faan jag mår verkligen skit just nu, eller just nu ? Neej jag har egentligen mått skit ända sen jag kom hem från min resa, alltså jag har mått dåligt sen i februari!
Jag försöker faktist göra saker och ting bättre och jag försöker faktist må bra och se saker och ting positivt men allt jag gör bara skiter sig, allt bara rasar samman!
Det är ingen som förstår, ingen kommer någonsin förstå heller, ni som känner mig tror ni vet allt men ni vet inte ens hälften om hur mitt liv ser ut just nu.... jag kanske ler och skrattar men på insidan så gråter jag och skriker efter hjälp i panik!

Jag kommer snart bara skita i allt och sticka, eller jag kommer att sticka men frågan är bara om jag ska skita i allt eller om jag ska försöka lösa detta ? men det såkallade detta kommer inte lösa sig och det vet jag, har fan försökt i över ett halvår .. så varför skulle de kunna lösas på 3 månader ? neeej jag mår piss och kommer må piss tills jag kommer bort.  Visst man ska inte skjuta upp sina problem och det håller jag egentligen med om men jag har verkligen fått nog, jag orkar inte och jag känner att jag lika gärna kan skita i allt och försvinna för ett tag och faktist få må bra i några månader, jag förtjänar faktist det!  Det är inget fel i att man vill må bra, att man kanske inte vill gråta sig till sömns varje kväll, man vill kanske inte vakna med ångest varje dag.....

 

Neeej nu har jag inte tid att skriva mer.. måste till jobbet och sitta där i 10 timmar och må ännu mer skit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0