Jaa jag jobbar i kassan på en strippklubb! SO WHAT?

Okej seriöst!
Jag har verkligen fått nog! Jag har fått nog med folk som inte har något liv och ska gå och snacka skit om en! Vad faan har ni inget bätter för er eller? JÄVLA IDIOTER!

Jaaa jag jobbar på en strippklubb!  I KASSAN! Och ni idioter som inte fattar vad skillnaden på att sitta i en kassa på en strippklubb och dansa på scenen på en strippklubb så kan jag berätta för er att det är en STOR skillnad!

Jag sitter i kassan, jag tar alltså emot alla gäster som kommer och tar inträdet,  jag hänger av deras jackor, jag har hand om entren och thats it!
Jag sitter i mitt egna lilla bås med kassan och papper, jag är inte ens inne i lokalen!
Tjejerna som jobbar inne i klubben dansar och tjänar jävligt bra pengar på er idioter som kommer dit!

Jag blir jävligt irriterad och trött på människor som inte har ett bättre liv än att snacka en massa jävla skit om folk, JAA jag jobbar på en strippklubb i kassan och även om jag nu skulle ha jobbat som dansare så vad spelar det för roll ? alla har vi olika jobb och olika sätt att tjäna våra pengar på eller hur?
Varför ska alla hålla på dömma en bara för att man jobbar på en strippklubb?  VARFÖR ÄR DET SÅ FEL?

Och neeej det är inga jävla billiga horor som jobbar där som alla verkar tro, det är helt normala tjejer som trivs med sina jobb, som tjänar sjukt bra pengar och som har roligt på jobbet!
Okej nu att jag kanske inte vill jobba kvaar men jag har mina anledningar till det. Jag orkar inte jobba natt och vill ha ett dagjobb för man blir sliten av att jobba natt, jag har en hund som jag inte har tid till för att ja sover hela dagarna och en massa annat som ingen har med att göra.
Men jag vet att några av er som läser detta dömmer mig för att jag jobbar på en strippklubb?  Jag tycker det är jävligt lågt att dömma en människa pga av deras jobb!

Det är ni killar som kommer dit som är äckliga! Inte vi tjejer som jobbar där och tjänar pengar.
Ni kommer dit och slösar era löner och gör av med flera tusen på en kväll men det är vi som är vidriga och borde skämmas ?



Jag sitter i kassan och thats it!
Sen ni som är idioter och tror något annat och ska snacka en massa skit, varsegod och gör det då om ni nu inte har något bättre för er med erat jävla tragiska liv!
FAAAN VAD TRÖTT JAG BLIR PÅ FOLK SOM SNACKAR SKIT, JÄVLA LÅGSTADIEFASONER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0