jahap en rubrik här då..

Då va man hemma efter en låååång natt på jobbet, tyckte faktist att tiden gick riktigt jävla sakta men men inte så mycket man kunde göra åt det.

Har precis tryckt i mig frukost, eller man kanske inte ska kalla det frukost om man tryckt i sig spaghetti med köttfärsås? hmm alltså för det är ju fruskost tid nu men för mig som vart vaken hela natten så är jag alltid sugen på mat typ middag och sånt och ingen jävla macka :P  Och sen när jag vaknar på eftermiddagen så vill jag ha frukost, som tex massa goda mackor, grött oboy och sånt gott.
Blev iallafall ingen solning för mig den här morgonen är så himla trött och bara inte kände för att gå och lägga mig i ett solarium när det finns en säng som väntar på mig...

Nee nu har jag ätit "frukost", tagit hundarna och nu är det dags för att borsta tänderna och sen sätta på tvn eller musik och somna till.
Måste alltid somna till tv eller musik, fast är det musik så är det JÄVLIGT VIKTIGT att det är lugn och bra musik annars går det inte ;) 


En av mina favvo låtar att somna till.... så himlans bra röst!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0