jupp

Jag hatar när man börjar känna sig sjuk =/
Vaknade idag och hade jätte ont i halsen och förskyld. Känner mig helt tung i hela kroppen så som tur var fick jag mitt pass ledigt ikväll så jag kan ligga hemma och vila upp mig. Har inte råd att bli sjuk nu.

Har äntligen fått överlåtit mitt gym kort på World Class till en tjejkompis från jobbet, har aldrig ork eller tid att träna så nu har jag lite mindre att betala varje månad iallafall. Känns väldigt skönt måste jag säga.
Nu ska jag bara vila och ta det lugnt hela kvällen och nog trycka i mig alvedon och hoppas på att jag känner mig bättre imorn... orkar faktist inte blogga, vet inte vad jag ska skriva det här inlägget är ju bara skit... såå neeej imorn blir det nog bättre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0