Lagom nyttig?

Neej nu har jag verkligen betsämt mig för att från och med imorn så blir det skärpning!  Jag kan fan inte se ut så som jag gör, det är fan inte okej!

Meen eftersom jag nu är bakis idag och det är min sista fetto dag så måste jag ju faktist passa på och vara lite onyttig, så har ätit pommes med bea, har chips och dipp, lite glass och självklart kanelbullar!
Men från och med imorn så ska jag sluta äta massa skit, jag MÅSTE sluta äta allt som jag trycker i mig, ser ju varje dag hur jag blir fetare och fetare. DET ÄR INTE OKEJ!

Nee men nu ska jag se lite film och vara onyttig för sista gången och JAA jag måste ju faktist få äta skit dagen innan jag ska börja vara duktig, det förtjänar jag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0