Mammas pojkar

Jaa inte fan blev det någon promenad för min del inte! neeej neeej utan man ska bli väckt och sen bli på dåligt humör, väldigt kul start på min dag och natt...ska liksom sitta och jobba hela natten en fucking fredags kväll med tusen idioter som vill komma in..åhhh va irriterad jag blir och ingen jävla middag finns det hemma så nu sitter jag och äter kakor det är min middag för idag och hela natten kul! Verkligen skit kul!

Neeej jag hatar när människor ska få mig på dåligt humör när jag vaknar det förstör verkligen allt och har ni gett mig min jävla spänningshuvudvärk som kommer säker sitta i hela kvällen och natten... fan fan fan!

Sitter och kollar på mammas pojkar som jag spelade in igår för en tjej från mitt jobb är med så då är det självklart att jag måste kolla på det... så mammas pojkar och kakor blir det nu och sen duscha och röra sig mott sitt skit jobb och jobba till 7 imorn bitti..

 

TACK OCH HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0