Me and The King

Då var man äntligen hemma efter en lång natt på jobbet.
Det blev en liten snabbis till Solkungen med Sara, Lukas och Dalin och sen en snabbfrukost hos Gåsa..

Fan jag börjar undra om jag nått min gräns till att bli brunare ? Känns som att jag bara solar och solar men får ingen färg  ? eller har jag blivit solblind kanske ? hmm kanske jag ska börja med brun utan sol, det är ju iallafall inte farligt.. får nog ta och fundera lite på det.
Neej  nu blir det nog en snabbdusch och sen sängen och vänta in John Blund, ska ju trots allt jobba inatt med... men sen är jag ledig hela två dagar, woohoo ;)

Nej duscha och sen sova, och lite bilder ska ni få också ;)



Min goda matlåda som jag lagade till jobbet ;)  Och såklart Solkungen

 

Lilla jag som steker...:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0