Me wantiiiieee

Jag är så himla sugen på en ny tatuering, eller inte bara en utan massa nya!  Jag vet ju vad jag vill ha och vart jag vill ha dom men mitt hinder är ju det så kallade Money money, faan fattar ni vad bra det hade vart om man bara fick gå och sätta sig i en tatuerings studio och säga Här varsegod och gör mig till ett konstverk, OCH allt detta gratis ? hihi gud vad bra det hade vart, för jag menar drömma får man väl alltid göra ? eller ?

Tycker den här bruden är sjukt jävla sexig! japp inte helt fel och ha den kroppen och massa tattoos ;)
But im on my way, iaf med tatueringarna...kroppen tar ju nog ett tag att jobba på :P



Nee men tattoo får nog vänta en stund för just nu behöver jag spara pengar till min hund Rocky för att gå en hundkurs med honom, det är liksom number 1 för mig känner jag, både han och jag skulle må bättre av det.. men sen ska det fan bli en massa nya tattoos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0