Mobil inlägg

Fy fan vilken skit kväll! Har knappt vart några gäster ikväll..stackars alla tjejer som kom in extra. Jag har iallafall läst ut en hel bok under mitt jobb pass inatt så det säger väl hur mycket jag har haft att göra...? 4 nätter till sen är jag ledig,skönt! Längtar som fan till sängen, fast först ska jag ha en rejäl frukost och så måste ja ringa lite viktiga samtal på morgonen...jävligt jobbigt och tråkigt för ja vill bara sova sova sova. Har vart en jobbig natt och mycket tänkande...fast ja börjar få en plan om vad ja ska göra med mitt liv...känns ju rätt bra iallafall. Nej nu blir det fylla i papper sen slutar jag. Hoppas alla får en bra dag idag, trots skit vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0