My long long day

Jag måste säga att för första gången på väldigt länge så ser jag fram emot att äntligen få gå och lägga mig tidigt.
Har vart en riktigt LÅÅÅÅNG dag idag, har inte ens gjort hälften av det jag skulle göra men jag fattar inte hur hela dagen bara gick åt?
Va i stan alldeles för länge, inte riktigt planerat men köpte mig ett par fula uggs som jag nu har tänkt på ett bra tag och dom är typ redan förstörda eftersom jag nyligen vart ute på 1 1/2 timmes promenad med Rocky ( Min hund) Vart hundgården som vanligt och ikväll hade han en date och det gick riktigt bra fram tills han var klumpig och sprang in i henne så hon gjorde illa ena benet, typiskt min hund och va en klumpiduns=/

Träffade gåsa en stund och vi var onyttiga med både morotskaka och chockladtårta med grädde, jävligt gott!
Gjorde värsta fyndet på mascara idag också, 20 kr för Maybelline märket, ett riktigt fynd!

Var även inne på en Thai affär idag och fick värsta saknaden igen... handlade mina favvo nudlar som jag inte ätit sen jag var i Thailand eftersom det märket inte finns här, förutom i såna affärer då, och mina favvo majs chips som jag levde på där... mums säger jag bara!
Har knappt vart hemma idag, gick runt halv 11 och kom hem runt 6 tiden sen var det dags för middag och lite tvtid sen var det dags för långpromenixen.... inget CV fick jag gjort men jag har lovat mig själv att fakjtist göra det imorn!

LITE BILDER FRÅN DAGEN ;)

Massa Thainudlar! :D                    Och mina favvo chips från Thailand
 

Chockladtårta och morotskaka ;)
 

Tila men sin nya leksak, och en trött Rocky

 
Neeej nu blir det nog en liten kvällsmacka och sen blir det nog tidig kväll för mig för en gångs skull.
Och imorn blir det jobb och har 5 långa nätter framför mig.. usch men men thats life!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0