My Sunday

Jahap då var det söndag igen då och den här söndagen blir det inga ligga hemma i soffan och bara ha en mys söndag, nej nej det blir jobb för min del inatt, usch ser inte fram emot det men dt är ju trots allt bara en natt och sen är jag ledig 2 nätter!

Citadonen hjälpte en stund igår iallafall tack och lov. Inte kul med tandvärk, ska ta och ringa tandläkaren imorn och höra vad det är för priser egentligen.  Låg och kollade på Bridget Jones dagbok igår och Dirty Dancing,  kändes som att mitt liv kommer blir som Bridgets om jag inte tar och göra något åt det snart haha, fan Singel halvfet, röker, super och inte har någon.... så vill jag inte leva mitty liv iaf.
Åhh Dirty Dancing är ju så himla bra, skulle också vilja ha en sån där sexig kille som dansar med mig, VART FINNS DU MIN SEXIGA DANSKILLE?

Nee nu blir det nog hoppa in i duschen, sen en promenix med snarkhundarna och sen middag och jaaa guess what ? JOOOOBBAAAA ALL NIGHT LONG ;)

Tjingeling så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0