Nothing

Faan jag har så jävla ont i huvudet, hatar min jävla spännings huvudvärk! =(
Känns ju inte så kul att mabn ska sitta i en kassa med svin hög musik och dåligt ljus och en massa  idioter, faan faan faan.
Jag hatar när jag mår såhär och jag hatar när jag jag får ångest över att jag måste jobba, vill verkligen inte vill inte sätta min fot där mera! Men jag måste bara bita i det sura äpplet och stå ut i 2 hela månader till....
Sen blir det åka bort från Sverige i December eller Januari, helst i Dec hade ju vart det bästa men vi får se.. bort ska jag iallafall för här hemma finns det inget.

Inget jobb
Ingen lägenhet
Ingen kille
ingenting helt enkelt...

Nee nu är det dags att dra mot skit jobbet snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0