Sämst på rubriker..

Då har jag sovit bort hela dagen som vanligt då...är helt slut känner jag. Är nog för att jag sov dåligt idag,vaknade flera gånger...jävligt jobbigt när jag ska jobba inatt med men det är ju bara en natt till och sen är jag faktist ledig.

Ska äta lite tomatsoppa med ris och knäckemacka till middag, det är så sjukt gott med krämig tomatsoppa och sen har man lite ris till, mums!
Till matlåda blir det tonfisk sallad, vill egentligen inte ha det för jag är inte så mycket för tonfisk men jag ska försöka lära mig att gilla det och är dessutom rätt trött på kyckling... och så har ja lovat att göra en extra matlåda till Gina på jobbet också ;)
Neej nu blir det middag och sen duscha och sen jobb jobb jobb.. hoppas verkligen att det blir en bra kväll/natt..

Mina älsklingar, Rocky & Tila


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0