Som den lilla Nattugglan...

så sitter jag och inte är det minsta trött. Fan klockan är snart 2 på natten och jag vet att det kommer dröja minst 2 timmar innan jag ens kommer kunna somna..
Funderar på att ta mig en liten nattmacka och sätta på en film kanske ?  fast det finns ingen film jag vill se och på tvn så är det bara skit som vanligt... hmm what to do, what to do ?



Nej jag börjar nog med att gå ut i köket och tar mig något att äta, jaa jag vet att det inte är så jätte bra att äta mitt i natten men när man jobbar natt och lever på nätterna och är en liten nattuggla så är det då man vill äta.. på natten alltså.
Plus att det är som godast då hihih ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0