Som ett äkta fetto

Jaa nu har jag tryckt i mig så mycket mat så jag nästan spricker!  Jag förstår mig inte på mig själv ibland? När jag verkligen är så hungrig att ja nästan dör så ska jag alltid kasta i mig mat på 5 sekunder och det är inte lite mat heller vi pratar om... usch nee nu känns det som om jag är gravid i 6e månaden, och ser ut som det också.

Nu blir det torka och fixa håret för nu har jag 5 nätters arbete framför mig, alltså 5 dagar och NO LIFE!
Blir jobba hela nätterna, komma hem mellan 8 och halv 9 på morgonen, äta frukost, gå ut med hundarna, sova till 17 ungefär, sen ut på promenad med hundarna, duscha och äta och sen jobb igen från 20:30 till 07:00.
Nee nu har jag verkligen inte tid att blogga för nu är det stressigt för mig, faan är så sugen på att slänga på mig mjukiskläder och lägga mig i soffan och se tv all night men men... nu får jag bita i det sura äpplet och jobba.

Ska nog försöka sola på morgonen efter jobbet nu några dagar så man får lite färg, är verkligen en riktig blekfis just nu och har dessutom färgat håret igen och när man nu är svarthårig så måste man verkligen va brun annars ser man ju ut som ett monster och jag är inte långt ifrån :P

MAN VILL JU INTE BLIR JÄMFÖRD MED DETTA :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0