spagetti legs

Jahap då var det snart dags att röra sig mot jobbet igen då.

Var faktist duktig och gick hem hela vägen imorse fast jag var riktigt jävla trött måste jag säga, efter halva vägen kändes det som mina ben förvandlades till spagetti hahah. Det var faktist lite jobbigt men jag fortsatte hela vägen och ska faktist gå till jobbet idag med och hem imorn bitti igen! ;)

Har sovit hela dagen fast har vaknat ett bra antal gånger då jag pierca mig igår 2 st och en av dom var uppe på örat och fy fan vad ont det gjorde och vad ont jag har, kan ju inte sova på min högra sida så det var lite jobbigt men vill man vara fin får man lida pin... eller ?

Middag:  tacos utan ost och bara pyttelite grädfil.. försöker ju vara nyttig, väldigt tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0