The Blogg Is Back!

Ja mina kära läsare, jag har faktist bestämt mig för att fortsätta att blogga!
Har vart rätt skönt och haft en liten paus but now im back!

Ny vecka och en ny start! Jag har bestämt mig för att istället för att må dåligt så ska jag försöka att göra allt för att må bra, hur det nu ska gå? Men jag ska börja med att skärpa mig när det gäller min matvana och min träning, det är ett måste!

Eftersom jag jobbar natt och sitter hela natten och sen sover hela dagen så blir det att jag aldrig rör mig särskilt mycket, och jag har varken ork eller lust till att träna när jag vaknar.  För jag måste hinna vakna till, duscha, gå en promenad med hundarna, och laga middag och oftast vaknar jag och har bara 2 timnar på mig och då finns det ingen tid till träning och visst jag borde kanske gå upp en eller två timmar tidigare men då är jag så jävla trött och på dåligt humör om jag inte får sova och ska orka med hela natten... såå neej det funkar inte helt enkelt.

MEN jag har dock bestämt mig att från och med idag så ska jag börja gå till jobbet och gå hem från jobbet! Iaf ett av dom varje gång och ska försöka med båda men ibland är det inte så kul att gå i spöregn tex... jaja vilket fall som helst så blir det promenader, försöka med lite träning hemma och NY KOST!  Nu blir det inget mera chips och dipp, inge mer godis på nätterna och inge mer pasta,ris, potatis och sånt för NEJ det ska BYTAS ut mot sallad!  Jag vet att jag kan klara detta, jag måste klara detta!  Jag ska ha en dag i veckan då jag får äta det jag vill men bara en dag i veckan och resten blir det stenhårt.  NU blir det skärpning!  Och dt blir bara frukt på natten för min del eller havregrynsgröt eller sallad. Jag jobbar natt och äter på natten vilket verkligen inte är bra men 11 timmar utan mat går faktist inte.

 

 

Neej nog om detta. The blogg is back och ja hoppas ni kommer läsa den!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Välkommen tillbaka.. Klart jag tittar in lite då och då :) Allt är bra här, pluggar för fullt idag. Hoppas allt är bra med dig också! Kram!

2009-10-19 @ 18:26:56
URL: http://baglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0