Trött, tröttare tröttast

Fy fan vad trött jag är som vanligt när jag har jobbat hela natten, fast idag mår jag riktigt bra för det gick skit bra för mig på jobbet! äntlingen!
Jobbar en natt till sen här jag ledig hela fyra dagar, ska bli himlans skönt fast har massa planerat hela helgen så det blir inte så mycket vila som jag kanske hade hoppats på

Och som vanligt blir det in i duschen snart och sen börja promenera mot jobbet, känner mig faktist duktig som går varje kväll och morgon fast jag är skit trött. Men imorn bitti kan det hända att jag kanske tar bussen hem för jag tänkte faktist hälsa på solkungen igen.
Känns som det är dags och jag vill vara snygg och fräsch på fredag för då är det party kväll med tjejerna, längtar!

Btw någon mer än jag som älskar Roast på Berns ? ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0