Twilight ?

Jag antar att ni som läser det här inlägget har sett Twilight filmen ?
Jag har faktist aldrig sett den och har inte riktigt förstått vad det är med den som är så himla bra ?
Alla pratar om den och det står om den och skådespelarna i alla jävla tidningar ?

När jag var på bio i torsdags så såg jag trailern på Twilight 2 som ska komma ut snart och den verkade ju rätt så bra och jag fick en utskällning av Jessie när hon hörde att jag inte ens sett på första filmen, SÅÅÅ därför har jag hyrt den ikväll och ska nu se om den är så bra som alla säger ? Time will tell....
Och till filmen har jag såklart chips och dipp fast ska nog köra på morotts stänger istället för chips är faktist rätt sugen på det... jag sugen på lite nyttigt ? hmm ja det är nog något fel på mig...



Nee nu är det dags för min Twilight oskuld....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0