What the fuck is wrong?

Nu börjar jag fan undra vad som är felet på mig?
VARFÖR orkar jag inte gå upp på morgonen? Varför orkar jag inte ens bry mig?
Jag vill liksom bara ligga i sängen hela dagen och sova, fast egentligen så vill jag ju fixa alla grejer och göra en massa saker på dagarna men jag orkar helt enkelt inte.
Jag har ingen motivation till att gå upp längre ?

Jag mår piss över att jag måste jobba inatt, jobbar du flera nätter i sträck och jag vill verkligen inte.
Jag vill bara ha ett någolunda okej dagjobb så jag kan leva mitt liv lite normalt iallafall.
Jag vill kunna sova på nätterna och inte sitta och jobba från 21-07
Jag vill kunna träna på dagarna efter jobbet och inte sova bort dagen
Jag vill kunna äta normala tider på dygnet
Jag vill helt enkelt ha ett normalt liv...

2 månader till ska jag stå ut med detta och för er som läser det här så låter 2 månader som ingenting men tro mig för mig känns det som ett helt år till...
jaja nog om detta och va gnällig löser ju inga problem iallafall.

Måste ta mig till biblan och fixa mitt CV fast orkar nog inte idag... blää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0