What to do, what to do ?

Ledig 2 dagar, så jävla skönt! :D

Fan men att vakna med det här skitvädret var ju mindre roligt, eller vad säger ni ?  Jag kan verkligen inte bestämma mig för om jag vill gå ut ikväll? Borde egentligen vara hemma och spara pengar, för hur kul är det att stå ute och frysa som man gör? hmm neej fast jag känner ändå lite 50/50 idag?
Men tror nog det blir hyra film, ligga i mjukisdress och äta massa gott.... för jag menar om jag går ut så är det de gamla vanliga, man fixar sig, går ut och det är bara samma vanliga idioter, man blir full, dansar men kvällen slutar med att man är trött, fryser och har gjort av med alldeles för mycket pengar än man räcknat med... såå njaa neej gud vad jag babblar om detta... får ta mig en funderare helt enkelt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0