Yesterday

Jahap som vanligt lyckades jag inte så bra med min plan om att gå upp tidigt idag, hade planer om att gå upp redan vid 9 för att sola men jag orkade verkligen inte kliva upp ur sängen, det var ju så jäkla skönt att ligga där under täcket i mörkret.
Kunde fan inte somna igår kväll, somna inte förns klockan nästan var halv 4 på natten som vanligt, kändes lite sådär småjobbigt faktist måste jag säga.

Hade en jätte mysig kväll iallafall för det blev käk och bio igår med Jessie och en massa skratt!
Såg filmen Inglorious Bastards. Väldigt bra film faktist fast jag var inte lika nöjd med biografen, vi såg den på Rigoletto i en av deras små salar och den var verkligen skit liten och en jätte jätte liten filmduk också, jätte låga sittplatser och man kunde liksom inte luta huvudet bakåt, inte sådär jätte bekvämt och så kändes det som man satt i varandras knä.....Men filmen var bra trots det dåliga ljudet också...
Jag och jessi har faktist bestämt att vi ska börja gå på bio 2 gånger i månaden, som våran lilla grej, väldigt mysigt faktist det kostasr inte så mycket och man har något att göra än att bara sitta hemma varje dag på kvällarna.

Neej nu blir in i duschen för min del och sen åka till Kista och se om jag hittar något snyggt och kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0