Ändrade planer

Imorn så hade jag och kära Sandra planer om att vi skulle se Eric Hassle som vi båda älskar, vi tänkte middag hemma och sen konsert, MEN nu blev det lite ändrade planer för Sandra måste till Norge, jävla skit faan säger jag! 
Jag är ju såklart jätte glad för hennes skull men hade ju sett fram emot våran lilla tjejkväll med varandra :P
Fast nu blev det som det blev och kvällen blev räddades ändå. Ska ÄNTLIGEN få träffa Elina och få umgås lite.. vi har inte setts på hur länge som helst så det ska faktist bli jätte kul att träffa henne imorn.. så de blir jag och Elina och underbara Hassle imorn... åhh vad jag längtar!


Jag, Sandra och Elina.
Jag, sandra och elina


Har redan planerat hur min dag ska se ut.
Planen är att gå upp tidigt och vaar duktig och träna, sen duscha och åka in till stan för att hämta biljetterna till kvällen, gå en långpromenad med hundarna, äta middag och sen träffa Elina den fina!  Jaapp så ser min dag ut och jag längtar!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0