Ångest?

Klockan är snart 5 på morgonen och jag har 2 timmar kvar tills ja slutar...är skit trött och börjar ångra mig rejält över att ja bestämde mig för att gå hem hela vägen..det tar mig nästan en timme att gå..men hur trött jag än är och hur mycke ja verkligen inte vill SÅ Ska jag gå hem! För som vanligt tänker ja ehh jag kan göra det nästa gång eller en annan dag? Nej det går inte att ja tänker så för en annan dag blir helt plötsligt flera veckor och sen flera månader..jag måste skärpa mig! Har läst ut min bok som var sjukt bra! Glöm att ni har en dotter hette den och handla om en tjej som hamnar i fängelse i thailand. Jävligt bra bok! Nej nu ska ja dricka lite te..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0