Back to life, back to

Reality.

Ja då har ännu en helg bara flygit iväg och det var dags att komma tilkbaka till verkligheten. And it sucks!

Har haft en sjukt bra helg och för första gången på väldigt länge så har jag faktist bara tagit det lugnt, fredagen vart det käk och lite drinkar på Fridays inne i stan och sen hem för att dricka lite vin och se film och mys, lördagen var en riktig seg dag med pizza, massa filmer och god middag och ännu mera mys.  Och idag var de ju söndag och dags för mig att jobba igen..usch ja jobbar hela den här veckan som kommer och ser inte fram emot den.. men men inte så mycket att göra åt saken.
Ska verkligen sätta igång med att leta nytt jobb, ett dagjobb!

För första gången i mitt liv så ser jag fram emot att faktist ha ett dagjobb, att gå upp tidigt på morgonen (fast det är det värsta jag vet)  Ha min egna lägenhet, kunna få ett normalt liv, att kunna träffa mina vänner på kvällarna, att kunna göra ärenden utan att vara helt död och sova bort dagarna OCH att kunna börja träna igen! Saknar faktist att träna och har vart duktig en gång i tiden på det, men nu när ja jobbar natt har ja verkligen ingen ork till att träna för jag sover hellre eller träffar vänner... men det ska det bli ändring på!


Back to life, Back to reality, Back to the here and now!







Me- Phi Phi island 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0