Be happy?

Igår på dagen var jag mest irriterad och på dåligt humör pga av att jag inte fått sovit ordentligt, jag blir en riktig bitterfitta när jag inte får sova ut eller om jag sover dåligt på natten...

Jag tycker väldigt mycket är jobbigt just nu och har en massa problem med saker och ting som gör mig helt slut i skallen och man tycker att livet suger MEN igår kväll så fick jag för en gångs skull känna mig lite glad och må bra en hel kväll!  Blev bjuden på middag och sen bio vilket var jävligt mysigt, det blev tappas för två som var sjukt gott, testade på bläckfiskringar för första gången också,. de va lite för slemmigt för mig men nu har jag testat det iallafall ;)
sen vart det bio, vi såg på Gamer hette den och den var sjukt bra!  Älskar actionfilmer, är inte riktigt den tjejen som tittar så mycket på romantiska komedier och kärleksdrama, utan jag vill ha fighting och blod hahah..  nee men för att komma tillbaka till där jag var så hade jag det jävligt mysigt igår kväll och det var längesen jag hade en sån kväll men en normal människa! Skönt!

Känns skönt att mitt i alla problem så finns det något man kan se fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0