Blää

Då var klockan 5 på dagen och jag är rätt så nyvaken..fint väder och man har sovit bort det som vanligt eftersom man jobbar hela nätterna och slutar 7 på morgonen... it sucks!

Blir jobb inatt med för min del och kanske till och med imorn.. ahhhw vet inte hur jag ska orka!
Känner mig nere idag eller gör det nästan varje dag, jag är så trött på att må dåligt, jag är så trött på att mina problem aldrig löser sig, jag är SKIT TRÖTT på mitt jobb som jag verkligen vantrivs på just nu.. tycker det är hemskt att sitta på jobbet och vill bara hem så fort jag satt foten där...
Men 3 månader måste jag stå ut och så är det bara .. fy fan!


NÄR SKA JAG FÅ LEVA ETT NORMALT LIV IGEN ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0