CHIPPENDALES!

Igår var den bästa kvällen ever!

Kan inte fatta att vi var och såg på CHIPPENDALES igår, helt jävla sjukt! Det var så JÄVLA BRA! åhhh dom var så jävla fucking sexiga så jag trodde nästan jag skulle dö i en hjärtattack.

Det var en sjukt bra show och gissa vem som var uppe på scenen? JAAAAAG! :D så jävla underbart och inte nog med detta har man ju fått tagit på dom och pussat på dom, och en massa bilder med dom har jag också,väldigt viktiga grejer!
Men det bästa på hela kvällen var ju faktist att jag vart uppraggad av en chippendale, japp jag fick telefonnummer och lite till om man säger så :P hahah åhhh kvällen igår kommer jag aldrig att glömma!

ska lägga upp bilder så fort jag har tid ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0