Chockladsås Vs Kolasås

Det är fan inte kul att vara sjuk!

Jag nyser hela jävla tiden, kan knappt andas genom näsan, min kropp känns hur tung som helst, min hals känns som den är helt svullen och det gör skit ont när jag sväljer... neej som sagt inte kul att vara sjuk!

Gick nyss till ica för att köpa lite glass, jag tycker faktist att jag förtjänar det när jag är sjuk för när man är sjuk så förtjänar man allt ;)
Det blev bara vanlig vanilj glass och så köpte jag chokladsås OCH en kolasås, kunde inte riktigt bestämma mig vad jag ville ha så de blev båda.  Jag vet inte vaf jag tycker är godast, kola eller chocklad? hmm båda är ju sjukt goda. Vad tycker ni ?

Hyrde en film också och lite efter som jag är så blev det Gran Tarino, har velat sett den skit länge så nu jävlar var det på tiden att jag tog tag i det också!  Så nu blir det film och massa onyttigt för lilla sjuka mig..

JAG FÖRTJÄNAR DET..

   


Kommentarer
Postat av: Lina

Jo de va riktigt skönt å slippa laga middag idag när man kom hem från jobbet :) Fin blog, krais Lina

2009-09-02 @ 20:40:44
URL: http://linaboman.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Okej, nä bara undrade :)

Vad gör du idag då? :)

2009-09-03 @ 09:14:56
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0