Det är inte enkelt

Sitter på jobbet just nu..har inte orkat blogga idag.. Försökte mig ut en tur igår kväll för att festa lite men det vart inte så lyckat då min jävla spännings huvudvärk kom när ja satt på reisen..jag hatar när ja får den,ja får så jävla ont så jag bara vill lägga mig i ett mörkt rum under täcket och sova! Så de tar exakt det ja gjorde igår..tog en taxi hem och gick och la mig. Kändes tråkigt men ändå rätt skönt. Är fortfarande sjuk och har inte blivit bättre..sitter just nu på jobbet och mår jätte illa..har hela 8 timmar kvar på jobbet plus att jag har bestämt mig för att gå hem imorn,även om ja inte orkar så måste jag det! Har gått upp sjukt mycket i vikt och om jag inte gör något åt detta nu så kommer det sluta väldigt illa! Så nu blir det att gå hem från jobbet varje morgon! Nej nu ska ja försätta med min bok..natti natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0