Fucking jävla skit!

Har precis vaknat upp och jag är så himla irriterad, har vart ett par skit snygga platå stövletter som jag velat haft på Din Sko och jag köpte dom för en vecka sen men har inte använt dom och idag så såg jag att dom idioterna har givit mig fel storlek! Dom är som ubåtar för mig och jag har ju såklart inte kvittot kvar och får inte byta dom fast det är dom jävlarna som gjort fel!

Så nu har jag ett par skit snygga skor som jag inte kan använda och måste sälja.. kul.. åhh neej jag blir så irriterad på sånt här och jag har liksom knappt haft dom en vecka och jag antog ju att dom gav mig rätt storlek eftersom det är deras jobb? men tydligen så vet dom inte hur man gör och dom vet heller inte hru man ska vara trevlig mot sina kunder som dom gjort fel mot..... nää JÄVLA FUCKING IDIOTS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0