Fucking jävla Tele2!

Jag förstår verkligen inte! Hur länge ska allt gå emot mig egentligen? räcker inte 23 år?

Ingenting vill lösa sig för mig, verkligen ingenting! Jag är skit TRÖTT på att leva det här jävla skit livet!
Inte nog med alla mina problem så fick jag min mobil räkning, och jag har fast pris varje månad men denna månad så har jag fått en räkning på 1800 kr för mycket!

Ringde självklart till kundtjänst och där blev jag kopplad och sen kopplad igen och tror ni dom hade något vettigt att säga? neej jävla idioter!
Alltså grejen är den att jag har internet på min mobil och med mitt abonnemang jag har så ingår fritt internet och jag ska alltså kunna surfa hur mycket jag vill och hur många gånger jag vill under dagarna,veckorna. MEN nu på min räkning så står det att 1800 kr är för internet ?  WHAT THE FUCK?
Gick ner till Phone house där jag tecknade mitt abonemang och krävde en förklaring!  Och då har det blivit fel i fakturan och dom har ringt till Tele2 kundtjänst och jag har vart där i nästan en timmes tid för att lösa detta fel som har uppstått, och detta är inte Phonehouses fel utan fucking jävla Tele2 och dom säger att jag blir tvungen att betala detta och att dom inte kan ändra på fakturan?

Detta går jag självklart inte med på då jag faktist har tecknat ett abonemang med fast pris varje månad och nu helt plötsligt vill dom att jag ska betala 1800 kr för något jag har gratis? GLÖM DET!  Det är dom som har gjort ett fel och jag ska minsann ringa och klaga tills dom gör något åt saken!!


Kommentarer
Postat av: el magico

din idiot!!, du har blivit lurad, fast pris gäller för samtal och sms, då ingår inte tex. utlandssamtal och internet,det är ju logiskt, gå in på deras hemsida o kolla detta, alla vet att internet i telefonen kostar så länge man inte går in på någons trådlösa, antingen har du blivit lurad eller missuppfattat saker o ting, men man kan inte skylla på alla andra man får tänka lite själv ibland oxå.......

2009-09-17 @ 22:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0