God morning Sthlm

Jahap då var det en ny dag då och äntligen fredaag!

Har inte kunnat sova inatt, fy fan vad jag har ont i mitt uvud, det känns som om någon står och pressar ihop det vid tiningen och bankar allt vad dom kan, och så här ont har jag haft sen igår klockan 16!
Kunde sova lite över en timme iallafall... så förhoppningsvis så kan jag sova inatt..

Sitter just nu på Seven Eleven och väntar på Olive, vi ska båda till skatteverket så då tänkte vi ta sällskap med varandra, bar aatt jag var lite för tidig och hon lite för sen.. inte så bra kombination. Men här sitter jag just nu och bloggar och äter en Big Toast!

Efter skatteverket blir det shoppa parfym och nytt linne sen back to solna igen . Funderar på att färga håret idag också men känner att ja inte riktigt har tid till det men det har ju kommit en ny hårfärg som bara tar 10 min! :D  ska kanske testa mig på den, för jag menar 10 minutes har man ju tid till iallafall ..


Neeej  nu orkar jag inte sitta vid datan mer här på seven, jävligt obekväma stolar måste jag säga!

Haa en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0