Good Morning

Jag vaknade 10 över 6 på mogonen idag!  Det händer verkligen inte ofta kan jag ju säga, brukar fortfarande ha en timme kvar på jobbet vid den tiden. sjukt.
Igår vart det middag och bio igen med (.....) och sen massa mys hemma, väldigt trevligt!
Såg Kvinnan som lekte med elden, sjukt bra film och käkade pasta med oxfile, mums ;)


Nu ska jag ta mig en dusch och sen måste jag gå till mitt förråd för att plocka ut allt för att hitta mina lite varmare kläder.. usch kommer inte bli kul att bära in och ut allt i det kalla förrådet, men lika bra att ta och göra det nu så jag har det gjort för det måste ju tas och göras helt enkelt.
Sen blir det jobb inatt för min del som vanligt, skönt att ha vart ledig i 2 dagar men nu är det back to reality!


Och en liten bild på mig från Australien.

me in australia





Neej får bli mer bloggande sen ;)
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0