Home sweet Home

I did it!
Fan vad duktig jag känner mig som faktist gick hela vägen hem, precis som jag hade planerat! Var jävligt sugen på att hoppa på bussen som åkte förbi mig men det gjorde jag inte utan jag stod på mig och fortsatte att gå all the way home.

Var skit trött efter jobbet men min lilla promenix fick mig att vakna till faktist, gick där och lyssna på min musik och såg på alla cyklister som rullade förbi... faan vad många det är som cyklar egentligen, sjukt många måste jag säga..  har ju funderat på att börja cykla till jobbet men sist jag cykla var jag typ 12 så jag är lite rädd för att cykla igen.. och hur är det egentligen med hjälm?  Jag vet att man egentligen ska ha det och borde ha det men det är jätte jätte många som faktist inte har det  ? Och jaa nu är jag lite töntig som säger detta men det är fan inte snyggt med hjälm, jag skulle känna mig som värsta nörden, men så borde jag egentligen inte skriva för man känner sig säkert inte som en nörd när man ligger där och har vart med om en olycka och inte hade hjälm?!

Hmm ja ja jag har iallafall gått hela  vägen hem och innan jag tog hela steget innanför dörren så handla jag med mig lite frulle, det blev knäckebröd,keso,avocado och tomater..riktigt gott!

Neej nu ska jag ta och krypa ner under täcket och sussa lite... så nighty night på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0