Homeless?

Jag har verkligen fått nog!
Jag orkar inte leta efter en lägenhet mera, Jag är fan inne på blocket 3-4 gånger om dagen VARJE dag.
Jag står med i massa köer på olika sidor men får jag en lägenhet? NEEEEJ!

Jag förstår inte, det ända jag hittar är antingen lägenheter som hyrs ut för bara 2-3 månader och det är jag inte intresserad av, eller så är det bara rum så man kan bo inneboende och NEEJ jag vill faktist inte bo hos någon jag inte känner och speciellt inte för 4000-5000 i månaden? NO WAY!
Sen så finns det ju faktist dom dagarna man hittar lägenheter som hyrs ut i ca 1 år och som har en rimlig hyra och när man ringer på annonsen så svarar såklart ingen, spelar ingen roll hur många gånger man ringer,mailar,smsar...inget svar får man!

Jag är verkligen skit less på att bo hemma och är riktigt jävla trött på att leta lägenhet, priser som folk tar för att hyra ut i andra hand är sjuka, NI BORDE SKÄMMAS! Att ta 7000-11000 tusen kronor för en liten etta eller en liten tvåa?  Vem fan har råd med det ? INTE JAG IALLAFALL!

Neeej jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra längre, jag vet bara att jag behöver få ha mitt eget, mina grejer, mitt privatliv för mig själv!  Jag behöver få kunna vara för mig själv när jag känner för det, jag vill kunna ligga och se på tv utan att någon stör mig eller att jag känner mig ivägen...






Har två vänner som säger att ja kanske kan dela lägenhet med dom, men den ena vet jag aldrig kommer bli av tyvärr och den andra.. njaaa jag hoppas på den men med min otur blir det väl inget... så just nu har jag allvarliga tankar om att packa en väska och bara sticka härifrån!  Vad fan ska jag göra kvar i Sverige?  jag vantrivs på mitt jobb, jag har ingen lägenhet och har mina grejer i ett jävla fucking förråd, jag har ingen pojkvän, inga barn, jag har absolut ingenting här hemma förutom en massa JÄVLA PROBLEM!


Eller man kanske bara ska flytta ut på gatan och bo under en bro? Då får jag ju vara för mig själv iallafall.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0