I cant handle this anymore

Kunde vila bort problemen en timme iallafall. Skönt.

Vill verkligen inte jobba ikväll, orkar verkligen inte sitta och vara vaken fram tills klockan 7 imornbitti.
Jag undrar om jag kanske har åkt på något virus?  Har jätte ont i halsen, den är helt svullen och gör ont när jag sväljer. Kan knappt andas genom näsan och känner mig tung i hela kroppen. Och på detta har ja fått tillbaka mitt problem med min huvudvärk och denna gång tror jag inte det är spänningshuvudvärk, jag tror jag kansek har fått migrän? 

Jag vet inte men något fel är det just nu. Skönt att ja gått ner till deltid på jobbet och bara jobbar 3 nätter i veckan för jag orkar inte mer, min kropp orkar inte mer. Att jobba natt sliter på en som fan ska ni veta!
Att sitta och vara vaken i minst 10 timmar är inget kul alls!

Och jag är trött på att må dåligt, jag orkar inte ha massa jobbiga tankar i huvudet,jag orkar inte tänka på alla problem men ändå gör jag det hela tiden.. dom bara dyker upp från ingenstans och stannar där och vägrar ge sig av! 

Trött på livet det är vad jag är. TRÖTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0