I fucking hate it!

Det är fan inte kul att vantrivas på sitt jobb! Har alltid vart en nattmänniska och alltid trivts med att jobba natt men just nu är hela mitt liv upp och ner! Jag har ingen ordning på något och jag försöker och försöker men det verkar som att gud hatar mig just nu? Vill bara kunna gå upp på morgonen oavsett hur trött jag är,jobba dagtid som vanliga människor, sluta jobbet och fortfarande kunna träffa vänner,familj,killar. Kunna träna efter jobbet och må bra,laga middag normal tid på dygnet.. Men istället så lever jag mitt liv på natten och har aldrig tid till att träna eller ork. Hinner aldrig träffa vänner för ja sover på dagarna...nej jag är jävligt trött på det här livet just nu... Hur länge ska man behöva gå runt och låtsas att allt är bra, när ska man kunna gå med ett riktigt leende och faktist få må lite bra? När? Sitter på jobbet just nu och det här bara gått knappt 3timmar och har 7 jävla timmar kvar och ca 9 timmar innan ja ens kommer till en säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0