Im sorry...

jaa alltså sorry att jag vart dålig på att blogga! Jag har bara inte haft ork eller lust till att göra det.


Så egentligen har det inte hänt något speciellt roligt i mitt liv, mammsen fyllde år i lördags så då vart det mat på favorit returangen Kamarina, mmm så jävla underbart gott varje gång där!  Sen vart det utgång med Jessie och Sandrita och det blev det vanliga, malmen och Berns.
Sjukt bra musik på berns i lördags man vill liksom bara dansa hela natten lång!  Vilket vi också gjorde men jag hade sjukt jävla ont i mina fötter, MEN vill man vara fin får man lida pin ( eller hur det nu stavas) som det nu heter.

Jobbade igår natt så idag har jag sovit bort dagen som vanligt.. tänkte nog vara duktig och ta mig en långpromenad, sen blir det taco till middag ;)


Och så här såg jag ut i lördags ;)

lilla jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0