Imse Vimse Spindel....

Hahaha min lillebror kom just ut till mig i vardagsrummet och fråga om jag kunde hjälpa honom med en liten grej ? hmm vadå undrade jag..

Min lillebror är ganska så tuff och kaxig i vanliga fall men när det kommer till småkryp och sånt äckel så är han inte så tuff minsan :p
han har en stor spindel i sitt rum precis ovanför sängen och han har nämligen sin säng väldigt högt upp, så nu står han här och tjatar på både mig och mamma att vi ska ta bort den men nu är det nämligen så att Familjen G inte gillar spindlar någon av oss så detta får lillbrorsan fixa själv..vad fan han är ju faktist 15! :P

Jag borde egentligen inte ha problem med det efter mim backpackingresa och alla kackerlakor och spindlar man fått döda där men här hemma i sverige är det en annan grej.. där var jag ju tvungen att ta bort dom och döda dom men här hemma så finns det ju andra som kan göra det!

Just nu sitter jag och lyssnar på hur min mamma och lillebror står och tjaffsar om en spindel....

Och nu var det helt plötsligt ingen spindel utan en stor mygga ? hahah herregud säger jag bara villket dårhus man bor i  :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0