Jag vill...

Faan vad jag är trött på detta!
Att sova bort hela dagarna och ändå vara trött?  Somnade runt 10 på morgonen och vaknade igen vid halv 4 och under dom här timmarna småvaknade jag jävligt många gånger, skit jobbigt! Fattar inte hur jag ska orka jobba inatt igen.. vill inte jobba mer, vill verkligen inte jobba mer natt, jag är så jävla less på detta!

Jag vill ha ett normalt liv!


Jag vill ha ett dagjobb
Jag vill jobba måndag till fredag och vara ledig helger (då jag jobbat helger hela mitt liv)
Jag vill hitta en lägenhet
Jag vill kunna träffa mina vänner på kvällarna utan problem
Jag vill att alla mina problem ska lösa sig NU!

Kommentarer
Postat av: galne gunnar...

men shit vad du gnäller...att jobba natt är egentligen optimalt om man vill träffa vänner o hinna träna tex, man vaknar när folk slutar jobba sen hinner man umgås tills man börjar jobba själv. om man jobbar 8-17 så pallar man kanske inte träffa vännerna efter jobbet eftersom man förmodlgen är trött och att man måste lägga sig relativt tidigt för att orka gå upp, och som det verkar på dig så jobbar du inte ens varje dag, undrar hur du ska orka o jobba heltid, verkar snarare som om du är "jobbsjuk", men men detta är bara min åsikt



kolla gärna denna hemsida www.johanvilde.com =)

2009-09-20 @ 20:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0