Kiropraktor

Har precis fått behandling av en Kiropraktor, ont som fan men jävligt skönt! Som ni vet har jag problem med spännings huvudvärk och mycke av det sitter i min nacke! Tycker inte alls om att bli knäckt, tycker det är jävligt obehagligt men som tur är så känner jag den här tjejen och hon är väldigt försiktig. Hon sa att det var längesen hon hade en kund som var så stel som jag och att det inte var konstigt att jag jämt har ont i huvudet,nacke och axlar. Hon tröck på en punkt i nacken så ja nästan trodde ja skulle börja gråta,gjorde så jävla ont! Men hon sa att efter att jag hade opererat brösten så har mina axlar sjunkit framåt jätte jätte mycket och att det är ju tungt för kroppen och att jag måste försöka ändra på min hållning, väldigt viktigt! Så det jag måste göra nu är att stretcha mina axlar och rygg 2 till 3 gånger om dagen, köpa gummiband och köra övningar och att köra två nya behandlingar nästa vecka! Så nu ska jag skärpa mig och faktist göra detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0