Me, Myself and I

Känner mig nere idag, trött på allt, trött på livet.

Tack gode gud att jag är ledig idag, hade ju inte vart så kul att sitta på jobbet och vara helt nere.. så idag har jag sovit halva dagen då jag jobbade hela natten igår.
Och nu har jag precis kommit upp från ica där jag har handlat massa gott!  Först så vart det Thaigryta som redan är färdig och den är sjukt god! Var lite lat så jag orkade inte riktigt laga middag.
Sen så har jag handlat chips och dipp, vindruvor och hyrt 2 filmer!



Ps i love you och slumdog millionare blev det


 


Ska bara ligga i mina mjukiskläder under täcket, äta gott och se massa filmer!



Men innan allt detta så ska jag faktist se på Idol! ;)
Har missat alla avsnitt utom ett då jag alltid jobbar kvällar/nätter men ikväll ska jag minsan se på alla som gör bort sig! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0