Min blogg,jag skriver vad jag vill!

Okej ni som har problem med vad jag skriver i min blogg?  Om ni nu tycker det är så jävla jobbigt att läsa den, eller att jag inte borde skriva vad som helst i mina inlägg? 

DET ÄR MIN BLOGG OCH JAG SKRIVER PRECIS VAD JAG VILL, NÄR JAG VILL!
Och om nu folk har problem med detta så sluta läsa min blogg då!  Jag TVINGAR INGEN att läsa min blogg!  Har aldrig gjort och kommer aldrig att göra.

Jag har min blogg för att kunna skriva av mig, jag skiter i om jag har många eller få läsare. Och neej jag skulle aldrig smutskasta bara EN person på min blogg, jag är faktist inte så jävla ELAK! 
Vilket fall som helst, ni som läser min blogg jätte kul att ni gör det och hoppas ni gillar den, och ni som har problem med min blogg får väl börja läsa någon annan eller bara acceptera mig och det jag skriver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0