Nighty Night

Ligger här i sängen just nu och har en massa jobbiga tankar... usch jag hatar när jag mår piss, jag hatar att jag inte kan slappna av och bara sova utan alla dessa jävla tankar ska snurra runt i skallen så man inte vet om man ska skratta eller gråta?

Jag är trött på att vara ledsen, jag är trött på att må dåligt, och jag är jävligt trött på att mitt liv är upp och ner och när et äntligen händer något roligt i mitt liv så ska det sen skita sig precis som allt annat...
Hade jag haft pengarna hade jag dragit iväg inom en vecka och komma tillbaka när jag känner för det... men att rymma från problem är väl kanske inte en så bra lösning? eller ?

Önskar jag kunde åka tillbaka till Thailand...vill sitta på carpe diem med alla thaiisar och lyssna på Thailåtar och Kings of leon och bara må bra!



Bästa Thailåten ever!
Job 2 do- do ta tam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0